poniedziałek, 21 lutego 2011

Radosne karteczki

Słońce wyjrzało zza chmur i nabrałam ochoty na tworzenie .  Choć za oknem brrrrrr zimnica to ja przywoływałam wiosnę . Karteczki są bez tytułów są uniwersalne na prawie każdą okazję ( dopisze się tekst )

Oto pierwsza w tonacji zielono- różowej. Papier pokolorowany tuszami. Kwiatki z Allegro i Kreatywnego Zakątka .Wstążka w kratkę ( Rayher).



Druga karteczka fioletowo-różowa . Papier z ILS , kwiatki jak wyżej .




Ostatnia niebiesko-zielona . Papier ILS,Kwiatek zielony( scrap.com), niebieskie (Prima). Motylki posypane turkusowym brokatem. Mój ulubiony ćwiek  Dolina Tęczy z Craftmani,. Wstążka w kratkę ( Rayher)


9 komentarzy:

  1. Piękne bukieciki w Twoich radosnych karteczkach :) ps. szycie też na piątke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki staram się jak mogę , ale maszyna to jeszcze dla mnie czarna magia , ja mam na razie pierwszy stopień wtajemniczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne oby wiosna szybko przyszła:O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki faktycznie uniwersalne. Mi skojarzyły się z Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne karteczki :) a ten motyl jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo, widzę, że u Ciebie wiosna na całego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam krajankę z łódzkiego:)
    Śliczne wiosenne karteczki!!! Ta ostatnia robi piorunujące wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, uwielbiam takie kolory! :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)