środa, 17 sierpnia 2011

Czerwony tag i kursik

 Na wyzwanie w CraftArtwork  przygotowałam 2 taga tym razem w kolorze czerwonym.
Myślałam ,że nie znajdę koloru czerwonego w moich przydasiach, . "Potrzeba matką wynalazków" na moim tagu znalazła się siatka po nektarynkach, sznurek florystyczny,  kawałek kory (nie wiem co to , ale jest czerwone i pochodzi z wiązanki imieninowej) , piórka  oraz kwiatki z organzy zrobione wg, własnego pomysłu na wzór kwiatków Primy ( może nie są idealne ,ale jak by dodać do nich pręciki to może były by podobne ). Kursik na te kwiatki przedstawiam poniżej. Dodatkowo , aby było trochę mediowo dodałam kropelki z liquid pearls" ruby red", cracle accents na napisie, czarny brokat przyklejony na ćwiekach , i czerwonym tuszem Latarnia Morska ( ze scrap com.pl ) zrobiłam cieniowania na papierze z ILS


trochę szczegółów





 Zgłaszam go również na  mixedmediowe wyzwanie w PS

A teraz kursik na te  organzowe kwiatki


Do wykonania tych kwiatków potrzebujemy organzę , nożyczki , nagrzewnicę ( jak ktoś nie ma to można spróbować nad płomieniem świeczki tylko trzeba to robić ostrożnie, bo materiał ten się szybko zapala) oraz ćwieka do połączenia płatków




Materiał składamy i wycinamy jednocześnie kilka kółek ( nie muszą być idealnie równe)





Kółeczka nadcinamy





za pomocą nagrzewnicy wyginamy płatki ( uwaga na palce)



otrzymujemy takie płatki


Łączymy kilka warstw i spinamy je ćwiekiem  ( ja posmarowałam go klejem i posypałam czarnym brokatem).
Można spróbować i zamiast ćwieka dać pręciki lub guzik ... co podpowie wyobraźnia.
A oto efekt końcowy  oraz inne wersje kolorystyczne (białe kwiatki na końcówkach są pomazane gesso)
 Na zielonym tagu   te kwiatki są robione z dodatkiem gazy ( zdjęcia poniżej)




Mam nadzieję , że kursik się wam spodoba :)

18 komentarzy:

  1. Piękne tagi!
    Świetne kwiatki!
    Fajny kurs!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na całkowity brak czerwonych przydasiów to wyszedł bardzo czerwony :) Piękny tag, a kwiatki są super, lepsze od primowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! cudne kwiatki i tag przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne sa te kwiatki:) na pewno wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę nabyć trochę organzy i będę działać. Kwiatki wychodzą cudne.
    Tag fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Tag jest wspaniały, aż oczy same się do niego śmieją:)) Kwiatki robisz troszkę inaczej jak ja - ja robiłam z kółeczek, Ty nacinasz je. Bardzo podobają mi się z tym nacięciem w formie płatków:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tag rewelacyjny - taki "balowy", bogaty - chyba przez te piórka i kwiatki, a kwiatki wyszły pięknie :)
    A kursik bardzo mi się spodobał, mam straszną ochotę wypróbować, tylko problem z brakiem organzy muszę jakoś rozwiązać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kwiatki !
    Tag jest fantastyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kwiatek i super kurs :) a tag bardzo krwisty :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. niezwykły tag!
    a kursik po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny tag i kwiatuchy prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tagi pięknie i pomysłowo wykonane.
    A za kursik wielkie dzięki ,na pewno się przyda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny tag i kursik.Kwiatuszki najbardziej podobają mi się z dodatkiem podkolorowanej gazy- boskie-pozdrawiam Sylwia-eR

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo się podoba :) nie wiedziałam do tej pory jak sie dokladnie robi takie kwiatki :) teraz napewno sobie zrobie takie, pozdrawiam serdecznie i zapraszam także do siebie, dodałam blog do obserwowanych wiec bede tutaj stałym gosciem

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały tag kwiatki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę koniecznie spróbować :) nie znałam wcześniej takiego sposobu wykorzystania nagrzewnicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)