wtorek, 28 czerwca 2011

Dla nauczyciela

Mam ogromne zaległości ze wstawianiem prac na bloga. Oto praca na zamówienie , prezent dla Pani uczącej j.angielskiego od uczniów, kartka skrywa pudełko z czekoladkami.
Karteczkę -opakowanie nauczyłam się robić od Kasi G , na zlocie scrapowym w Warszawie. Dziękuję ci Kasiu bardzo za twoje rady, są bardzo pomocne :) Przy okazji chcę pozdrowić wszystkie spotkane  na zlocie dziewczyny, wspaniale z wami spędziłam dzień :)
Wykorzystałam cudowne papiery z Galerii Papieru i UHK Gallery, ćwieki z Craftmanii  oraz wstążkę ze scrap.com .pl 



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)

11 komentarzy:

  1. Pięknie i delikatnie i słodko w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka z ukrytymi czekoladkami, delikatne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie opakowane słodkości! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci to wyszło:) cieszę się, że mogłam pomóc :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to twoje pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo. I jakie smakowitości w środku. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle eleganckie! I świetne kręcone kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe opakowanie! Z pewnością spodoba się pani nauczycielce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)