piątek, 16 marca 2012

zakładki

Witam was serdecznie :)
W moich zakładeczkach postawiłam na to co lubię najbardziej, czyli na zabawę mediami.

Na pierwszej zakładce mój ulubiony kot-wredniak  spaceruje  nocą na tle gwiaździstego nieba .
Całość zatopiona jest w UTEE , w którym udało mi się odbić stempel TH uzyskując ciekawą fakturę.
 
 
  Biały brokat pięknie mieni się na niebie imitując odległe gwiazdy
 
 UTEE po wystygnięciu można łamać 



Druga zakładka w stylu grunge to kolejna zabawa mediami .
 
 mediowo...
 
 
 
materiały z Craftmanii


oraz moje mediowe zabawki: UTEE,gesso, tusze distress, tusze alkoholowe, crackle accents. bulion, i inne śmieci ...

Pozdrawiam was cieplutko
Magda ( Pampuch)
 

8 komentarzy:

  1. Mrrrrau! Jeszcze raz to muszę napisać - kocurek BOSSSKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zakładki :) a kocurek mrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego kota :) zakładki - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Duuuużym :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z kiciorem jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nadrobiłam już wszystkie zaległości...fantastyczne prace!Mam nadzieję,że kiedyś uda mi się je obejrzeć na żywo:)Zakładki bombowe:)Może masz jedną na zbyciu??? :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te zakładki!!! aż mnie tak natchnęłaś,że chyba moje utee w końcu otworzę :) Obłędne obie!!! Podziwiam!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)