niedziela, 10 kwietnia 2011

Kartka tag

Karteczka powstała na wyzwanie w PS .
Oto wytyczne:
Prócz kształtu jaki musi mieć kartka czyli tag, proponuję jeszcze kilka dodatkowych wytycznych:
-użycie minimum 1 dziurkacza
-taśmy bawełnianej lub wstążki
-minimum 2 guzików.


Zgłaszam ją również na wyzwanie w The Shabby Tea Room







 Karteczka została zrobiona na cudownych papierach Karoli ze Scrap Cake .
Napis to stempel z scrap.com.pl .
Dodatkowo sama robiłam ćwieka z logo SC na ćwieku antyczne srebro , które pokryłam glossy accents .Papiery i ćwieki do kupienia Craftmani  .

6 komentarzy:

  1. fajna, taka wiosenna karteluszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna tagowa kartka.
    Pomysł z ćwiekiem bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowa! Taka dodająca energii!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Just beautiful ... so soft and pretty! Thanks for sharing with us in the Tea Room :)

    OdpowiedzUsuń
  5. How pretty. Love all those layers! Thanks for joining us at the Shabby Tea Room.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna !! jak ja ją mogłam przegapić no

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)