czwartek, 31 maja 2012

Lampion ze słoika

Witajcie:)

Dziś ostatni czwartek miesiąca i moja kolej na wyzwanie AA/MM#32 w Scrapujących Polkach.
Tym razem proponuję wam alterację słoika z nakrętką (nakrętka obowiązkowa) i wykonanie lampionu lub świecznika. Będzie on niebanalną ozdobą waszych ogrodowych, tarasowych lub nawet balkonowych stolików.

oto mój lampion wykonany ze słoika po sosie do spagetti.




z drugiej strony...


ważki robiłam sama


dzięki dużemu otworowi na górze bez problemu palą się w nim świeczki i wkłady do podgrzewaczy


...a tak się prezentuje nocą...


Media: Multimedium matte, Gesso, biała farba akrylowa, tusze alkoholowe:Aqua i Stream, Glimmer Mist- Bell Bottom Jeans, Liquid pearls- White Opal, Dimensional Pearls-Stream, brokat w kleju - Icycle

Kwiatki i cudownnie błekitny ćwiek pochodzą z CraftManii

A na dokładkę z okazji  Dnia Dziecka ( na widok tej kolekcji ucieszyłam się jak dziecko)
Nowa kolekcja w UHK Gallery i CANDY


pozdrawiam was serdecznie 

Magda (Pampuch)

16 komentarzy:

  1. Fantastyczny efekt :) chyba się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Ważka jest bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lampion, robi spore wrażenie! A ważki wyszły Ci genialnie, cudne kolorystycznie i te oczka! Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawia wrażenie delikatnego, zwiewnego, no co tu dużo gadać śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny lampion, zrobiłaś cudne ważki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny i pomysłowy - jak autorka prowadząca bloga!
    Dzień dobry - bo ja pierwszy raz zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm śliczny lampion. Ty postawiłaś na jakość, a ja na ilość na to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem u Pani pierwszy raz i oszalałam na punkcie tego cudeńka. Ja też muszę sobie zrobić taki lampion. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przez przypadek.. ale nie mogę nie pozostawić śladu.. ;) pięknie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ucieszyłabym się gdybyś wpadła do mnie na linky party - imprezkę z linkami, wszystkie blogerki diy itp. mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów żeby inni odwiedzający mogli do nich trafić :) fajnie by było gdybyśmy się wszystkie mogły poznać (my blogerki), bo jednak bardzo ciężko takie blogi znaleźć. zapraszam!:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem gdzie się podziewasz -wpadłam życzenia Świąteczne złożyć-zdrówka i radości ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny lampion, a ważki dodają mu bardzo dużo uroku:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny lampion a ważki to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi mates, its impressive paragraph on the topic of cultureand fully explained,
    keep it up all the time.

    Also visit my website; mobile teeth whitening

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie ozdobiony! :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)