czwartek, 26 stycznia 2012

Strefa śmieci ;)

Dzisiaj na portalu Scrapujące Polki debiutuje  Ayeeda ze swoim  wzwaniem AA/MM #16 pt .; "ZABAWKA"
Ja na to wyzwanie przygotowałam zawieszkę na drzwi do pokoju moich synków- nastolatków.
Zrobiłam im małego psikusa, zamiast "strefa śmierci" napisałam "strefa śmieci" - to zdecydowanie bardziej pasuje do tego pomieszczenia (ich pokój przypomina pole bitwy, dosłownie jakby bomba wybuchła) 
Oczywiście moi chłopcy nie doczytali tego i są pewni pierwszej wersji ...:DDD- ciekawe kiedy się domyślą ?

Zabawki + media : tusze Archival i Distress, glimmer mist " Indian corn",glossy accents , pudry do embossingu- clear i moja mieszanka (czarny i srebrny )
Ponadto: Łańcuszek od Tima Holtza oraz mój nowy nabytek z Crafthouse cudowne stemple Pink Paislee "Phantom" (polowałam na  nie od października)



A na koniec

Koka - ma już 3 dni i śpi przytulona do swojej mamusi

10 komentarzy:

  1. REWELACJA! świetny psikus, taka zawieszka mogłaby zawisnąc na wielu drzwiach:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, no genialne!! GENIALNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawieszka :D Chłopcy pewnie pękają z dumy... do czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi fantastyczna :) a Psinka słodziutka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest rewelacyjna! Uśmiałam się z tej strefy śmieci jak nie wiem:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta zawieszka,coś mi się wydaje,że szybko się nie zorientują

    OdpowiedzUsuń
  7. bombowa zawieszka!! mnie się wydaje, że pewni umiejętności mamy, nie podejrzewają Jej o taki psikus ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super to skomponowałaś:)
    ale słodkie maleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna!napis bombowy:)
    jakie słodkie to maleństwo:)tylko jedno?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)