czwartek, 4 sierpnia 2011

Zimowy lot balonem

Takie Atc przygotowałam na wymiankę #19 w Polki Scrapują, temat " Balony".
Moje maleństwo przygotowałam dla Aniki i mam nadzieję ,że przypadnie jej do gustu.



Chciałam uzyskać jak najwięcej ciekawych faktur, więc użyłam różnych materiałów. Z grubej tektury wyciełam ramkę i pomalowałam ją distressem Vintage foto. Niebo zrobiłam z pomarszczonej bibułki, słońce to tekturowy trybik ze Scrapińca. Kamienniczki zrobione są z grubej folii aluminiowej ,  które wygniotłam długopisem ( nie dorobiłam się jeszcze dłutka). Balon wyciełam z papieru z Crafthause i pomalowałam go glossy accents. Chmurka jest z folii bąbelkowej. Całość kolorowałam glimmer mistami ( Frost, blackmagick, crushed shells, decadence, bellbottom jeans), gesso, na koniec dałam miejscami sztuczny śnieg ( true snow ze srap.com.pl)

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe ATC ;) jesteś niesamowita. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna praca:)fantastycznie wychodzą Ci wszelkie mix-mediowe prace:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoją kreatywność - tyle tu mediów i wspaniałych rozwiązań! Uzyskałaś świetny efekt końcowy - ateciaczek po prostu zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIESAMOWITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne atc! Aż niewiarygodne ile można zmieścić na tak małej formie...

    OdpowiedzUsuń
  6. wow!!! to jest dopiero coś!!!! ODLOT! Przynieś! chcę pomacać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)