wtorek, 6 stycznia 2015

Jeansowy Notes dla WOŚP

Witajcie :)

11 stycznia 2015 r. odbędzie się 23 finał WOŚP .
Co roku wrzucałam pieniądze do puszki, ale zawsze czułam niedosyt. 
W tym roku wraz z grupą 80 bardzo utalentowanych kobiet o wielkich sercach, postanowiłyśmy podzielić się swoją pasją i wesprzeć orkiestrę własnoręcznie wykonanymi notesami i przepiśnikami.



W ten notes, który wykonałam  dla WOŚP włożyłam całe serce i kilkanaście godzin pracy :)
Uwielbiam ten styl, taki bałaganiarski, nieprzewidywalny( nigdy nie wiem co powstanie jak zaczynam pracę), z mnóstwem przeszyć, różnych śmieciowych dodatków, trybikami oraz pokaźną listą użytych preparatów (to kocham najbardziej:))
Jeans nie pierwszy raz pojawił się w moich pracach. Lubię łączyć go z papierem scrapowym i mediami. 


Zapraszam do licytacji tutaj:
NOTES



na innej aukcji do wylicytowania jest mój 














w pracy użyłam

papier Scrapberry
jeans 
puder do embossingu puchnący (puff)
mieszanina pudrów do embossingu ( moja własna receptura ) imitująca starą stal, żeliwo.
biała farba akrylowa
tudze distress
glossy acents
Glimmer Misty
slemple Tima Holtza
tekturki 
trybiki
bulion szklany
taśma vintage (scrap.com.pl)



2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)