poniedziałek, 21 marca 2011

Scrapowisko

W sobotę 19 .03.2011r odbyło się w moim rodzinnym mieście Łodzi SCRAPOWISKO
Było to moje pierwsze tego typu wydarzenie, więc poczułam się jak Alicja w krainie czarów. Czego tam nie było .... i papiery i tusze i stemple i......wycinanki i .... mnóstwo przydasi , które po raz pierwszy moje oczy widziały. Brakowało mi tylko bogatego sponsora , aby sobie kupić to wszystko co upatrzyłam ... ,a mój portfelik robił się coraz cieńszy. Kupiłam sobie "trochę ;) " przydasi , ale jak się widzi tyle wspaniałości to mam ciągle niedosyt.
Poznałam tam wiele osób , które do tej pory znałam tylko ze zdjęć na blogach ( Kamilcia, Renia , Karola, Ania , Finn i inne), nawiązałam nowe znajomości ( Colorina , Lilavati, ) i mam nadzieję , że się na tym nie skończy  :)


Na Scrapowisko przygotowałam kilka prac konkursowych ( niestety zdjęcia robione w pochmurny dzień nie oddają prawdziwych kolorów) , oto one: 




Na konkurs Scrap Pasji   -  kartka wiosenna wg mapki





konkurs  Craft 4 you  -Identyfikator

  Za ten identyfikator dostałam NAGRODĘ za  co bardzo dziękuję   Craft 4 you i wszystkim osobom , które mnie wyróżniły . Było to dla mnie ogromne zaskoczenie tym bardziej , że nie było mnie przy ogłoszeniu wyników ( byłam w tym czasie na warsztatach). Cieszę się ogromnie bo to jest moja pierwsza nagroda :)))

konkurs  scrapki .pl  ATC -wiosna ( pożyczyłam od nich zdjęcie bo moje nie było takie wyraźne)


oraz na wymianę zakładkową


 Pochwalić się jeszcze muszę , że brałam udział w warsztatach prowadzonych przez Finnabair , ale to już temat na następnego posta ..

3 komentarze:

  1. Cuda zrobiłaś. Wszystkie prace piękne,a identyfikator wyjątkowy, dlatego gratuluję, należała Ci się wygrana.
    Nie wiem tylko jakim cudem się nie spotkałyśmy, bądź nie rozpoznałyśmy :(. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. nagroda się należała :) cieszę się, ze Skrapowisko przypadło Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie prace i takie wiosenne.
    Gratulują nagrody i zazdroszczę miejsca zamieszkania ;)
    Pozdrawiam serdeznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)