czwartek, 27 października 2011

Kubek skarbonka

Dzisiaj rusza Dryszkowe wyzwanie w Scrapujących Polkach AA/MM pt. "Kubek" . Pomysł na zalterowanie kubka jest dowolny, trzeba tylko dodać coś metalowego lub metalicznego. Ja postanowiłam przerobić kubek na skarbonkę na nowe kolekcje przydasi, które pojawia się po nowym roku.... :D.
Wykorzystałam papierki "Przytulne Święta" , metalową zawieszkę gwiazdkę , bordowy ćwiek, koronkę , perlenpen miętowy i brokat .Wszystkie te produkty można kupić w Craftmanii.
Dodałam jeszcze sztucznego śniegu "true snow"



i z innych stron


Pozdrawiam was cieplutko :) :*

10 komentarzy:

  1. Madziu, ale cudeńko stworzyłaś :)
    świetna, zimowa skarbonka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna skarbonka.
    Mam nadzieję, że szybko się zapełni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna skarbona! mnie też taka by się przydała, bo przydasiów nigdy za mało :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędna alteracja! Pomysł przedni!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie cudo.Bardzo mi się podoba, naprawdę. A musisz wiedzieć, że ja rzadko wpadam w zachwyt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna skarbonka:) Teraz tylko trzeba ją wytrwale uzupełniać - w końcu cel nie byle jaki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fanatastyczna skarbonka:))


    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i pozostawione tutaj słowo :)